Sunday, October 19, 2008

Jag är en gummibjörn...


Jag är en smarrig mullig, skojig, gummibjörn!
2.32 am, youtube is my best friend right now.
Kramissången är urgullig ju!!! Förutom att jag har lite svårt att förstå varför de valde en morot som kaninens kärleksobjekt...lite halvt snuskigt och konstigt tycker jag.
Jag har just insett något, JAG SAKNAR DET SVENSKA språket. Haha, udda som fan.
Förövrigt är jag på ett bebis humör just nu mitt i natten/tidigt på morgonen.
Något är seriöst fel med mitt huvud, allt jag vill göra nu (istället för det normala som skulle vara sömn) är att sitta och kolla på videos med små kaniner, gummibjörnar och kycklingar som dansar runt, har stora ögon (det har de bara för att folk har lättare att tycka om något med stora ögon, minns inte varför men läste det i psykologi boken. Har hursomhelst hamnat i den fällan, dum som jag är), mjukt lent päls, är tecknade och har små bebis röster. Jag är fast verkligen. Små gulliga djur MER MER MER!!!
Och nu har det total flippat för mig här kan jag tala om för er, nu sitter jag här och sjunger:

My name is Inga and I am from Sweden,
and I can fall in love with you
and if you meet me on Ibiza, I can show you how to party too, ooh oh ooh oh oh oh..

Jag har flippat!!! Jag tror jag har en saknaSverigeensamisittrumgloendespåyoutubenatt i natt! Det maste man väl få ha någon gång, speciellt jag som oftast är väldigt glad över att jag inte är i Sverige. Tack och adjö!

No comments:

Fuckass