Sunday, April 4, 2010

2006 kanske?

Här kommer fler fashion flops

Lilla Daniil




16 eller 17 år

Favorit tröja då. Också så tog jag mest bilder på ansiktet, gillade väl inte kroppen. Konstigt.
Tyckte så mycket om tröjan att jag tyckte att man kunde ha klackskor till, (mina favorit orangea skor) och gå på fest i. Som tur var så gick inte jag på festen i dessa. Jag valde något ännu fulare. En gul tunika från någon turk affär, täckt i pärlor. Hade samma vita bridges till och knälånga tajta hooker boots. SNYGGT! 
 
Ännu en favorit, rosa tröjan som alla bh:ar syntes i. Den täckte magen och visade brösten så jag tyckte att jag såg smal ut. Herregud.
En annan favorit syssla, kickboxning och uppvisning av mina moves. Jag tränade ju i två år och var duktig, sedan orkade jag inte att gå längre. Mest för att tränaren Jakob från Syrien (med största näsan i stan) som jag var stört kär i slutade. Annars gick jag 6 dagar i veckan. Snygga shorts.

1 comment:

Anonymous said...

heej
va handlar the hills have eye. om??
ohh

http://psychedelique.blogg.se

Fuckass