Saturday, April 3, 2010

Sovdags

   Alla bloggar är så tråkiga idag, inget roligt att läsa. Varken i dem kända bloggarna eller mina vänners. Michaelas är piss tråkig, hon brukar ju ändå vara rolig i de flesta inlägg. Hon kommenterade dock i min idag vilket är kul. Måste bara säga "entrecote marinerad i majonnäs" alltså, köttbitarna ingnuggade i majonnäs, inte så att det dryper av majonnäs och hackad timjan, och två andra kryddor som jag glömt namnet på. Det är motorstopp just nu. Prova först, klanka ner sen! (till skräpmat drottningen)
   Idag gjorde jag 3 tappra försök att äta, jag fick ju ner maten men det var ingen rolig upplevelse, det tog för det första hundra år (fick värma upp maten minst tre gånger för att det kallnade) och sedan efteråt kändes det vidrigt i magen. Som om jag hade tvätt i magen som torktumlades.
   Inatt drömde jag om att jag var gravid, måste ha varit i samband med Michaelas lögn och sedan att jag såg höggravida Katrin på Bella och Tyra show precis innan jag la mig. Jag var höggravid jag med och skulle flyga någonstans men då var jag orolig att jag skulle föda på flygplatsen. Dessutom så hade jag skit ont i magen och trodde att jag skulle föda men sedan löste allting sig när jag bajsade. Jag minns att efteråt så tänkte jag att detta skulle jag minnsann skriva om på bloggen, att bajsandet är ett stort problem när man är gravid och att lättnaden man känner efter att till slut ha lyckats att bajsa kan inte jämföras men någonting annat. Skumm jävla dröm. Så nu skriver jag det, uppskatta att ni kan bajsa normalt. Tydligen går det inte när man är gravid. Jag vet. Jag drömde ju om det.

No comments:

Fuckass