Friday, April 2, 2010

Glad Påsk

Idag kom Alena och hälsade på, riktigt kul eftersom jag inte sett henne på över ett år. Jag är helt slutkörd, det här viruset sitter i sig så jag låter bilderna att beskriva idag.

Jag älskar ICA, nu har jag hittat en läppbalsam som luktar asgott som jag bara måste ha i alla smaker. Tre olika har jag så länge.


Precis som jag förutspådde så var det första Alena gjorde att studsa med barnen. Jag som är sjuk håller mig undan från alla slags fysiska aktiviteter.




Vi grillade, dessa ovan och entrecote marinerad i majonnäs och olika färska kryddor.




Snyggingen


Drinkar och cigg (Alena roker inte och nu slutade de tre sista bokstaverna med prickar att fungera)


En annan anledning till varfor jag ar kar i ICA, de har sa sjukt manga olika farger av tulpaner.


Mamma fick orkide av A som jag valde ut. Den luktar pissoar.




Alena ville krypa upp bakom blommorna


Bakelser fran stora ICA i Sickla







Jag vart proppmatt efter en, ar inte sa fortjust i sotsaker, men snygga var de


Lotsas att jag ska ata alla




Jag bad Alena att stracka pa sig men hon sjonk ihop. Gullunge

Nu e ja slut och ska somna till "Gossip girl"

God natt kara lasare!

1 comment:

mICHAELA I AUSTRALIEN said...

marinerad i majonas? fan va ackligt!

Fuckass