Sunday, April 4, 2010

Favorit i repris

Nu kom jag på varför min lillebror såg så arg ut på fotot längst upp i förra inlägget. När vi kom fram till Arlanda var det ju klart mycket kallare än på Sicilien och så var det kväll i Sverige. Därför togs det fram kläder ur resväskan. De som var närmast och enklast att ta ut var mammas skjorta och kavaj. Med många om och men tog Daniil dessa på sig. Därefter var han sur, jag pushade lite mer genom att ta kort på honom. Därav ilskna minen. Något i stil med "Jag ska döda dig Nelli!!!"


Jag kan ju tycka att han ser riktigt het ut. Om jag såg denna bild skulle jag nog tänka "Ännu ett kändis barn som hatar paparazzi". Gäsp!

1 comment:

MICHAELA I AUSTRALIEN said...

stackarn
Forresetn sa tycker jag att du ska blogga pa blogg.se, sa javla komplicerat att lamna kommentarer har plus att du nog far fler lasare om du bloggar pa blogg.se

Fuckass