Friday, April 2, 2010

Fitterbitta!

Idag kommer Alena, om exakt 2 och en halv timmar om min uträkning nu stämmer. Jag bör gå och duscha, eftersom jag inte har gjort det på 3-4 dagar. Börja bli ganska äckligt. Jag har inte fått en distinkt doft ännu som jag lämnar efter mig vart jag än går. Så det är iallafall positivt. Nej men jag ska gå och duscha snart!

Daniil ska plugga idag hela dagen, fastän det är Påsklov, men han missar V.18 pga Alicante så det är nu det gäller att göra allt man missar! Daniil är inte värst glad, han har jämfört mig med en katt som har fångat musen och leker med den tills den långsamt dör. Det på grund av att jag gav Daniil i uppdrag att läsa hela biologi boken när de i själva verket ska läsa en kapitel tills nästa vecka, jag tycker:

a) det är bra att veta vad föregående kapitlerna handlade om (deras läxa är i slutet av boken och det är första gången de gör biologi)

b) hela jäkla boken är uppbygd för någon som är runt 10 år, inte för någon som går i åttan så hela boken är helt resonligt.

Vad ska jag göra? Träffa Alena.. Hoppas hon inte är sugen på att gå ut, för det är verkligen det sista jag tänker på just nu!


No comments:

Fuckass