Thursday, April 1, 2010

Sweet dreams

Nu ska jag göra något, vet inte riktigt vad, bajsa kanske? Om det går, annars glo på tv eller röka. Ska kolla om posten har kommit, väntar ju på det förbaskade brevet från min "psykolog" och på mitt körkortstillstånd från Trafikstyrelsen. Har haft drömmar om att jag inte hinner att ta körkortet innan jag far och vart riktigt arg. Det är kul det där med att vara arg i sömnen, eller drömma om något så verkligt att det känns som att man har gjort det när man vaknar.


En av favoriterna är ju klart den när man drömmer om att vara REJÄLT kissnödig, hittar en toa och börjar kissa för fullt. Synd bara när man vaknar och inser att det var en dröm och det enda som man inte drömde om var att man kissade.

Tänk om man skulle drömma att man bajsar då? Gud vad äckligt, har aldrig hänt mig. Har det hänt er någon gång?

No comments:

Fuckass