Sunday, April 4, 2010

Sicilien

Måste vara 18 år gammal.

Mamma kommer nog att döda mig. Daniil var skitarg för någon anledning, men det var han ofta i den åldern och jag retades med honom genom att ta kort. På Arlanda vid ankomst från Sicilien. Klockrent foto.

Detta är nog sista året på IB, Kafka ligger vid kudden. Jag gjorde tappra försök att läsa den. Gud vad jag hatade denna roman.




Mamma visste inte att jag rökte under den tiden. Hade dock inga cigg med mig, utifall att mamma skulle hitta de. Gissa hur svårt det var att sitta och titta på mamma när hon rökte? Massa uteplatser och man får röka precis överallt. Jag minns att jag rökte en gång under den resan. Gick från stranden för att hämta något. Rökte stressad vid hoteller, tänk om någon såg mig. Sedan gick in och tvättade händerna NOGGRANT!










Mamma har bara varit tjock en gång i sitt liv. Avis och stolt.

1 comment:

Anonymous said...

het du e i bilden på sängen:)
oj.. vah. :O d låter såå grymt.

vad var d för kärnvapen tester?fick de på sig sånt?? fyfan:/ har d hänt på riktigt??

http://psychedelique.blogg.se

Fuckass