Saturday, April 3, 2010

Ombyte

   Michaela tycker att jag måste byta ut min kompis gäng i Australien. Av många olika anledningar. Ju längre jag är borta ifrån dem, desto mer börjar jag att hålla med Michaela.

   Nu har jag fått nog av mina galenskaper, har haft de i ett år och nu är det dags för vänner som jag är äventyrlig med. Jag vill:

  1. bli fri från bönder (som många av mina vänner tyvärr är)
  2. umgås med folk som KAN laga och UPPSKATTA
  3. mina nya vänner får inte ha några som helst psykologiska sjukdomar, det räcker med de jag har och ibland är det svårt nog, haha, inte de sjukdomar jag själv har, utan vänner med sjukdomar
  4. KAN klä sig SNYGGT (jag är trött på BÖNDER!)
  5. ha vänner som kan sminka sig (kan verka ytligt, men när man går ut och ska sminka 7 pers och sedan sig själv så tar det lång tid. Tänk om personen i fråga har äcklig, finnig, fräknig hy och är extremt ful. Så ful att smink inte hjälper!)
  6. vänner som jag kan lära något av
  7. JAG VILL RESA! Åka på camping resor, åka på weekend resor, bara SE Australien
  8. jag vill ha aktiva vänner, jag vill gå på promenader, jag vill jogga jag vill bada, jag vill surfa

Klart det finns fler saker som jag vill och vänner som stämmer in på ovanstående, som jag inte har umgåtts så mycket med. Klart jag kommer att fortsätta umgås med vissa av bönderna. Fast å andra sidan kommer jag att bo så långt ifrån de att de aldrig kommer orka att ses förutom på uni. Enda stället där inte är bra att se mig. Det går inte att prata med mig. Det finns för många människor jag känner, jag pratar med alla på samma gång och ja, det funkar inte.

1 comment:

mICHAELA I AUSTRALIEN said...

Hahaha! Jag dooor!
folk kommer lasa detta och tanka: vad ar det for javla manniskor hon har umgatts med egentligen? Bonder? diagnoser? fula? idioter?
haha!

Fuckass