Thursday, April 1, 2010

Kuligt!

Vad kul det vart nu när jag skriver på svenska, fastän min svenska inte är perfekt så känns det ändå friare att skriva på svenska än på engelska. Lättare att ordbajsa och skriva längre meningar. När jag skriver på engelska blir det lätt korta meningar för att jag inte vet hur jag ska fortsätta de och kan inte riktigt skriva bra. På svenska blir det lätt LÅNGA meningar utan skiljetecken på rätta ställen, men men.

Idag pissar gud på Stockholm, jag vet inte riktigt varför, det finns ju tillräckligt med äckel snö som smälter redan och vissa områden simmar i vatten. Dumt.

Fortfarande sjuk, ska strax dricka mammas host medicin, den hjälper. Rösten är idag hes och ibland känns det som att jag kommer och tappa den. Igår däremot var rösten bra men allt annat skit. Till exempel när jag rökte så blev jag extremt yr och hade spy känsla. Kunde absolut inte röka en hel cigarett. Det kändes som att jag skulle svimma. Äckligt värre.

Därmed har det ju inte blivit någon som helst träning på de 3 senaste dagarna, man hade inte varit riktigt klok om man nu fortsatte att träna.

Få se om jag ens kan träffa Alena imorgon? Hon skulle komma hem till mig iofs men är jag inte bättre imorgon, kommer inte det upp på tal.

No comments:

Fuckass