Sunday, April 4, 2010

När Shannon köpte en undervattens kamera och...

...jag lärde mig att sjunka till bottnet av poolen. Då var en av våra dagliga rutiner att gå till Village poolen och bilder under vattnet minst i en halv timme varje dag. Det finns minst 30 bilder på mig i den jäkla poolen men av någon anledning så la Shannon ut bara 3. Hoppas hon lägger upp resten snart oxo. Njut av fritt simmande fläsk gott folk.
Eftersom vi flöt upp var vi bara tvungna att ha något stadigt i bottnet av poolen (konstigt nog räckte inte mitt fett för att hålla ner mig) så jag håller i mig i en solstol. Vilken tur att vi inte längre bodde på Village.

Jag tror att jag lotsades att dricka. Jag var så jävla fet då, kan ni tänka er hur jävla fet jag är nu, eftersom jag tycker nu i efterhand att det där ser okej ut. Gris.

Strike a pose sa jag till Shannon. Vi sjunker ner och lotsas att vi tar strand foton för Sports Illustrated. Hahaha lyckad eller hur. Tror ni jag ska testa och skicka in de? Så kanske jag kan joina alla sexiga bikini modeller? Blir ju hur bra som helst det där. 

No comments:

Fuckass