Monday, March 29, 2010

booobies

   Forgot to mention, I think that it's time for my period but it will only show all the symptoms and no actual period since I have an Implanon, although last month that didn't help. My boobs have become extremely heavy again, they hurt like mofos and I have to walk carefully so that they don't move otherwise it hurts. Maybe putting a bra on would be a good idea. It hurts jogging. My legs didn't hurt yesterday, they got over it but the boobs. How I hate them when they are like this.

1 comment:

MICHAELA I AUSTRALIEN said...

Bra! Flytta in hos Steve (han ar ju inte direkt en festprisse). Han bor helt ok: har utsikt over typ hela burleigh och havet! Och sa betalar han bara 300 (150 var)!
Jag holl pa do nar jag sog froken S igar: hon ar sa javla ful att jag inte vet vad man ska ta sig till: "det" ar ju miss universum i jamforelse. JAg skulle inte klara av att vara kompis med henne for jag skulle inte kunna titta pa henne varje dag utan att ma illa. Fan vad elak jag ar... men du tycker sakert lika... haha!
Om du flyttar hit sa kan vi jogga tillsammans, ga promenader, bada (steve har ingen poll sa du kan komma hit och simma om vi har pool dar vi bor), ga pa promenader i naturreservatet, ata glass och dricka vin och roka cigg och snakca skit. VORE FANTASTISKT!
Halsa din mamma att hon ar skitsnygg!

Fuckass